Cardinal Theme

شاخصهای کلیدی عملکرد

اندازه گیری عملکرد، سازمان ها را در سراسر دنیا از شرکت های چند ملیتی و ادارات دولتی تا سازمان های خیریه محلی کوچک با شکست رو به رو کرده است. اندازه هایی که براساس عملکرد یک روزه اتخاذ شده است و بدون هیچ گونه پیوندی به عوامل بحرانی موفقیت در سازمان هاست.این اندازه گیری ها غالبا به صورت ماهانه یا سه ماه یک بار است. مدیریت آن ها را بررسی می کند و می گوید، "یک چهارم (ربع) خوبی بود" یا "یک ماه بدی بود."اندازه گیری عملکرد باید به سازمان شما کمک کند که فعالیت های روزانه را با اهداف استراتژیک تراز کنید.این کتاب به این منظور نوشته شده است که شما را در توسعه، پیاده سازی و استفاده از KPI یاری دهد، در آن دسته از اندازه گیری های عملکردی که تفاوت عمیقی را ایجاد می کند.این کتاب نیز با هدف فراهم آوردن حلقه گم شده بین کار کارت امتیازی متوازن رابرت کاپلان و دیوید نورتون و واقعیت اجرای سنجش عملکرد در یک سازمان است. مشکلات پیاده سازی در ابتدا به وسیله یک شاخص کلیدی عملکرد راهنمای توسعه یافته توسط دولت استرالیا ، به عنوان قسمتی از یک سهام از منابع برای سازمان به دنبال بهترین شیوه ی بین المللی پیدا و درک شده است.این کتاب بسیاری از رویکردهای راهنمای KPI را اتخاذ کرده است که برای اولین بار در سال 1996 منتشر شد و ابزار اجرای بیشتر، فلسفه کارت امتیازی متوازن، کار نویسنده بر روی winning KIP ها و چک لیست های بسیاری برای کمک به اجرا در آن گنجانده شده است.


دیوید پارمنتر


فرنوش باقری


978-600-102-325-5

0

جهاددانشگاهی